Altijd en overal bereikbaar met Hosted Telefonie

We kennen het allemaal, spitsuur op de werkvloer. Alle lijnen bezet, klanten die minutenlang in de wachtrij staan of erger nog… klanten die niemand te spreken krijgen! De rol van telefonie in organisaties groeit als een speer en zal in de toekomst niet stoppen met groeien. De bereikbaarheid van een organisatie is van essentieel belang en onder het mom van het ‘nieuwe werken’ is de behoefte aan een flexibele telefoonoplossing des te groter.

Digitalisering, thuiswerken, allemaal factoren waardoor telefonie een flinke groei doormaakt. We verlangen naar optimale bereikbaarheid, gebruiksvriendelijke middelen en een scala aan opties die een organisatie verbeteren op gebied van telefonie. Een telefooncentrale in de cloud is daarom geen overbodige luxe in deze tijd. Bij VedaCom proberen we elke dag op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen op het gebied van ICT en zijn we continue bezig met het verbeteren van onze diensten, een flexibele telefoonoplossing kon dat ook niet achterblijven! In dit artikel leggen wij u uit waarom zo’n telefooncentrale ook úw organisatie een handje kan helpen.

Wat is Hosted Telefonie?

Oké, even terug naar het begin… Wat is hosted telefonie nou eigenlijk? Voor sommigen misschien al dagelijkse kost, maar voor sommigen nog onbekend terrein.  Simpel gezegd is Hosted Telefonie dé communicatieoplossing voor de toekomst. Een plek voor zakelijke telefonie op basis van IP. Eigenlijk is Hosted Telefonie precies zoals de telefonie die u gewend bent, alleen dan in de cloud. Het verschil zit hem in het feit dat u niet belt via een telefoonlijn, maar via internet.

De voordelen op een rijtje

Waarom bellen vanuit de cloud zo handig is? Een voordeel van bellen vanuit een cloud is dat niet alleen uw telefoon, maar ook uw tablet, laptop en computer volwaardig onderdeel uitmaken van uw telefooncentrale. Zo kunt u kunt bellen vanuit elk gewenst toestel.

Een ander groot voordeel dat daarbij komt kijken, is dat klanten maar één nummer zien wanneer ze gebeld worden. Telefoonnummers en gebruikers zijn namelijk niet gekoppeld aan een locatie, maar aan uw hosted telefooncentrale. Dat wil zeggen dat u zowel thuis, op locatie én onderweg kan bellen en gebeld kan worden op het zakelijke telefoonnummer. Dus, u kunt bellen vanuit thuis met dezelfde professionele uitstraling als vanuit uw kantoor, dat is telefonie van de bovenste plank!

Daarnaast is besparen natuurlijk ook altijd fijn en dat is precies wat de ontwikkelaars van Hosted Telefonie ook dachten. In tegenstelling tot een traditionele telefooncentrale, is er voor Hosted Telefonie geen grote investering nodig. U betaalt alleen voor de functies die u gebruikt, u kunt de functies op elk gewenst moment aanpassen en daarbij bellen alle gebruikers binnen de telefooncentrale onderling ook nog eens gratis, check, check, dubbel check!

Cloud Telefonie van VedaCom

Altijd en overal bereikbaar met de Hosted Telefonie van VedaCom! Wij zorgen voor een op maat gemaakte telefooncentrale die geheel in de cloud draait. Uw telefooncentrale wordt volledig naar wens ingericht. Zo bepaalt u zelf over het aantal toestellen, het aantal gesprekskanalen en de functies die u wilt integreren. Gespreksopnames, keuzemenu’s, openingstijden, voicemail, wachtrijen, noem het maar op! Als kers op de taart, u bepaalt zelf wat u wel en niet inbegrepen wil hebben, uw wens staat centraal.

Natuurlijk zit er een team vol ervaren en enthousiaste experts klaar om u advies te geven bij het maken van de juiste keuzes. Dus bent u nieuwsgierig naar de Hosted Telefonie mogelijkheden binnen uw organisatie? Twijfel dan niet en neem gerust contact met ons op, wij helpen u graag verder!

Foto van Tim, de eigenaar van telNEX en VedaCom

Geschreven door: Tim van den Hurk

Wilt u meer weten over Hosted Telefonie van VedaCom?

Bel Tim op 0495 - 237 000.